Повернення та обмін товару
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну:
- Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
- Умови повернення для товарів належної якості.
Ваші права та гарантії, як покупця є першочерговими. Всі товари, придбані в інтернет-магазині “Pack Meal”, Ви можете легко та швидко повернути або обміняти, якщо:
- не має візуальних дефектів, механічних пошкоджень та слідів експлуатації: подряпин, потертостей, тріщин;
- повністю укомплектований, цілісність упаковки не пошкоджена;
- має безпеку заводського маркування;
- умови обміну та повернення товару належної якості*.
* Якщо до товару було додано подарунок, він має бути повернутий разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабрична упаковка.
Що робити у разі неналежної якості товару?
- Для початку потрібна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності суттєвих недоліків.
- Покупець можете повернути товар неналежної якості, якщо недоліки суттєві та виникли з вини виробника.
- Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін.
- Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов’язаний відшкодувати витрати, пов’язані із проведенням експертизи.
- Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
- купити будь-які інші товари, наявні з відповідним перерахунком вартості;
- одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
У разі повернення товару службою доставки (Нова Пошта) покупець формує повернення, що складається з товару, чека або накладної, а також номера банківської картки чи рахунку. Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 7 робочих днів з дати отримання нами товару.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну